פינדרוס: "אחרי שהתקציב יעבור, יחלו לצוץ חילוקי הדעות בקואליציה"

מהדורת הבוקר No Comments on פינדרוס: "אחרי שהתקציב יעבור, יחלו לצוץ חילוקי הדעות בקואליציה"

ח"כ יצחק פינדרוס מעריך בשיחה עם 'קול חי': "אחרי שהתקציב יעבור, יחלו לצוץ חילוקי הדעות בקואליציה כי אין שום דבר שמאחד ביניהם. הם עושים נזקים לאזרחי ישראל, לא רק לחרדים ואין ראש ממשלה מתפקד".

ח"כ יצחק פינדרוס צילום: נועם מושקוביץ', דוברות הכנסת
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צילום: נועם מושקוביץ', דוברות הכנסת

ח"כ יצחק פינדרוס מעריך בריאיון למהדורת הבוקר עם בצלאל קאהן ודוד חכם, כי המחלוקות בקואליציה, יתגברו לאחר העברת תקציב המדינה: ,אין שום דבר שמאחד ביניהם".

פינדרוס דיבר בריאיון על המס שהוטל על החד פעמי – שנכנס היום לתוקף: "החד פעמי זו אחת הגזירות הקשות שלהם, גם העליית מחירים, גם ה-62 חוקים שהם הולכים להביא בחוק ההסדרים. במדינות אחרות בעולם יש לא רק הסברה – במקום מס, אלא מימון לדברים שפחות מזיקים לאיכות הסביבה. בארה"ב מוצרים מנייר עולים הרבה פחות. זה כמעט 300 מיליון ש"ח מס שמושת על הציבור החרדי".

פינדרוס תקף את הממשלה: "הבעיה הגדולה פה זה שהצביעות והשקר. אין שום דבר שהם מאמינים בו. הם בזים לכל דבר שהם כביכול "מאמינים" בו, כספים קואליציוניים, זכויות האזרח וכו'. העיקר להדיח את נתניהו".

הוא התייחס לנושא הכספים הקואליציוניים ואמר: "אני חושב שהשיטה היא לא נכונה. זו שיטה שבאמצעותה פקידי האוצר החזיקו אותנו קצר במשך שנים, עד הרגע האחרון כל פעם. תקציב חינוך מיוחד לגני הילדים הם היו מכניסים לנו לכספים הקואליציוניים, וכך גם את המזגנים בכיתות ברשתות". הוא נשאל מדוע הם לא שינו את השיטה: "החידוש הזה שעם 6 מנדטים אתה יכול להיות ראש ממשלה זה לא משהו שהיה קודם", ענה פינדרוס.

פינדרוס העריך: "אחרי שהתקציב יעבור, יחלו לצוץ חילוקי הדעות בקואליציה כי אין שום דבר שמאחד ביניהם. הם עושים נזקים לאזרחי ישראל, לא רק לחרדים ואין ראש ממשלה מתפקד".



0 תגובות